sobota, 14 lutego 2015

Para Łabędzi

A to jest moja "wisienka na torcie". Zakochana para łabędzi na postawie w kształcie serca. Dużo, bardzo dużo czasu poświęciłam na jej zrobienie.
Myślę, że trud jaki w to włożyłam jest wart efektu. Dziękuje tym, którzy mi przy tym pomagali. 
A z okazji dzisiejszego Święta Zakochanych życzę wszystkich dużo miłości przez cały okrągły rok. Ja moją Walentynkę bacznie obserwuję w szklanej kuli.
Im dłużej na Ciebie czekam tym bardziej mi Ciebie brakuje, ale warto jest czekać na coś, co na pewno kiedyś nastąpi.
♥ Kocham Cię ♥

4 komentarze:

  1. Wrócę i będzie pięknie, odliczam dni do spotkania, tak bardzo tęsknię, mam nadzieję że mój prezent Ci się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ piękne łabędzie. Nawet nie mogę sobie wyobrazić ile czasu zajmuje wykonanie takiego cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna praca,starannie wykonana,kolorystyka super;)
    Sama się kiedyś bawiłam w składanie papierków,dlatego
    wiem ile to kosztuje pracy-Ale Warto Było!!!
    Pozdrawiam Marianna.

    OdpowiedzUsuń